L’any 2006, poc després de la creació del Centre Ocupacional Les Corts, es va produir una inquietud per cobrir les necessitats d’oci dels nois i noies que hi treballaven un cop acabava el seu horari laboral.

Amb aquesta premissa es crea el concepte de Club, un espai dins del centre en el qual s’organitzen diverses activitats relacionades amb el temps de lleure i on cada noi i noia pot escollir les que més li agraden.

El Club organitza activitats tan variades com: dansa, petanca, manualitats, musicoteràpia, taller de cuina, avui sortim, esport de manteniment, etc. El nombre de nois i noies que han participat sempre ha estat en augment. El primer any es va iniciar amb un grup de 20 nois i noies, i a hores d’ara en som una cinquantena.

Els objectius d’aquest projecte són:

• Donar recursos als nois i noies per aprofitar i gaudir el seu temps de lleure.
  • Crear relacions entre els usuaris i usuàries que no siguin estrictament laborals.
  • Donar a conèixer els serveis que el districte de les Corts ens pot oferir.
  • Oferir un recurs a les famílies perquè també puguin gaudir del seu temps lliure.

Inicialment el projecte es va crear per als usuaris i usuàries del CO Les Corts, però gràcies a la seva bona rebuda, a partir del 2009 es va obrir el servei a algunes classes de l’escola Paideia, tenint en compte que el perfil entre aquests alumnes i els usuaris del taller fos compatible. Des de l’obertura l’any 2014 del taller ocupacional Paideia, els usuaris d’aquest centre també participen en les activitats del Club.

Podeu contactar amb El Club a través del mail, elclub@fundaciopaideia.org