El maig de 2017 la Fundació Paideia va adquirir un local al carrer Floridablanca de l’Eixample de Barcelona després que l’espai del Centre Ocupacional Paideia situat a Les Corts es quedés petit.

Ens complau dir-vos que EL NOU CENTRE OCUPACIONAL PAIDEIA JA ÉS UNA REALITAT!!

El passat 21 de novembre va obrir les portes i a vosaltres, totes aquelles persones que vau voler sumar a través de la Campanya Suma’t Paideia, us volem donar les gràcies en nom de la Fundació Paideia.

Sense la col·laboració i l’esforç de tots no hagués estat possible aquest projecte que garantirà la qualitat del servei per els nostres usuaris.

L’ampliació del Taller Ocupacional Paideia permetrà oferir oportunitats de futur a joves majors de 18 anys i donar continuïtat al projecte educatiu i d’inclusió laboral després de l’etapa escolar. Aquest nou espai tindrà capacitat per, aproximadament, 90 usuaris.