El maig de 2017 la Fundació Paideia va adquirir un local al carrer Floridablanca de l’Eixample de Barcelona després que l’espai del Centre Ocupacional Paideia situat a Les Corts es quedés petit. Actualment el local es troba en fase d’obres per tal de condicionar-lo i equipar-lo amb el material necessari; la inauguració està prevista per al curs 2018-2019.

L’ampliació del Taller Ocupacional Paideia permetrà oferir oportunitats de futur a joves majors de 18 anys i donar continuïtat al projecte educatiu i d’inclusió laboral després de l’etapa escolar. Davant la creixent necessitat de noves places, el nou espai tindrà capacitat per a 100 usuaris.

Amb l’objectiu d’aconseguir recursos per al nou Taller, la Fundació ha posat en marxa la campanya “Súma’t a Paideia” dirigida a totes aquelles persones que vulguin aportar el seu gra de sorra amb un donatiu per condicionar el centre.